سه پست قبل تر در مورد فیش های حقوقی و قدرت شبکه های مجازی گفتم. و اینکه این شبکه ها چقدر قدرتمند شدند و چقدر واکنش مجموعه ی حکومت به این موضوع جالب و البته رویکرد مثبتی هست.

موضوع دیگه ای که چند وقت اخیر در شبکه های اجتماعی خیلی داغ شد و صد البته قدرت شبکه های اجتماعی مجازی رو در دنیای واقعی به رخ کشید مسئله مربوط به لباس های ملی پوشان ایرانی حاضر در المپیک بود.

اینکه بعد از معرفی و رونمایی از این لباسها هیاهویی در شبکه های مجازی به راه افتاد و سیل انتقادی که به راه افتاد باعث شد کمیته ملی المپیک واکنش نشون بده و اعلام کنه در انتخاب طرح و مدل و رنگ لباس ملی پوشان بازنگری خواهد کرد. که این موضوع بازهم تاکید چندباره ای بر قدرت گرفتن بی اندازه شبکه های اجتماعی مجازی است که به علت سهولت دسترسی باعث شده مردم رو در رسیدن به خواسته هاشون مصمم تر کنه.

3 تا سوال در این باره ذهن من رو به خودش مشغول کرده :

1- چرا لباس های انتخابی کمیته ملی المپیک ابتدا انتخاب، سپس تهیه و تولید شد و در انتها رونمایی شد؟

2- تکلیف 42 میلیارد ریالی که بابت لباس های ابی رنگ هزینه شده بود چی میشه؟

3- چه اصراری به پوشیدن لباس رسمی در این مراسم ورزشی هست در حالی که خیلی از تیم ها از لباس های ورزشی استفاده میکنند.

منبع : قلمی در دست |لباس های تیم اعزامی به المپیک
برچسب ها : لباس ,شبکه ,المپیک ,مجازی ,موضوع ,قدرت ,اجتماعی مجازی ,قدرت شبکه